Oulun muusiikkikoulu logo

Sello

Astu sävelten lumoavaan maailmaan ja anna sellon voimakkaan äänen viedä sinut musiikilliseen seikkailuun! Sellotunnit tarjoavat mahdollisuuden oppia soittamaan tätä tunteikasta ja eleganttia jousisoitinta.

Sello on instrumentti, joka kykenee ilmaisemaan syvällisiä tunteita ja luomaan kauniita melodioita. Sellokoulutus avaa mahdollisuuden uppoutua klassisen musiikin, kansanmusiikin tai modernien sävelten maailmaan.

Kokeneet sello-opettajamme ovat valmiina jakamaan tietonsa ja intohimonsa kanssasi, auttaen sinua kehittymään soittajana ja ilmaisemaan itseäsi sellon äänen kautta.

Liity mukaan sellotunneille ja anna musiikin virrata sellostasi. Sellon sävelet kantavat sinut mukanaan kauniiden melodioden ja tunteiden valtakuntaan!

Ensimmäisen lukukauden (4kk) ajan 20% alennusta norm. hinta on 100€/kuukausi

Kuukaudessa