Oulun muusiikkikoulu logo

Klarinetti​

Suloinen ja monipuolinen klarinetti kutsuu sinut musiikin maailmaan! Meidän klarinettikoulutuksemme tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia hallitsemaan tätä tunteikasta ja klassista soitinta.

Klarinetti on instrumentti, joka kykenee ilmaisemaan laajasti erilaisia tunteita. Klarinettitunnit antavat sinulle mahdollisuuden tutustua sen kauniiseen ääneen.

Kokeneet opettajamme ovat sitoutuneita jakamaan tietämystään ja intohimoaan klarinetin soitosta. Oli tyylisi sitten klassinen, jazz, tai vaikkapa maailmanmusiikki, klarinettikoulutus auttaa kehitystäsi ja tyylisi löytämistä.

Liity mukaan klarinettitunneillemme ja anna musiikin kuljettaa sinua tunteiden ja ilmaisun maailmaan. Anna klarinetin äänen kimallella sulavissa sävelissä!

Ensimmäisen lukukauden (4kk) ajan 20% alennusta norm. hinta on 100€/kuukausi

Kuukaudessa